Με την ανάδειξη τριών καινοτόμων ιδεών, οι οποίες παίρνουν το δρόμο της υλοποίησης, ολοκληρώθηκε το Idea Box 2022 της Tράπεζας Πειραιώς, ένας διαγωνισμός ιδεών που «έτρεξε» τους τελευταίους μήνες με τη συμμετοχή εργαζομένων, τόσο από το δίκτυο, όσο και από κεντρικές υπηρεσίες της Τράπεζας.
Οι ιδέες που υποβλήθηκαν ξεπέρασαν τις 400 και αφορούσαν σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, στη βελτίωση των διαδικασιών της τράπεζας, ακόμη και στη βελτίωση της εργασιακής καθημερινότητας. Εντυπωσιακή ήταν, πέρα από τη συμμετοχή, και η ποιότητα των ιδεών, η πλειονότητα των οποίων αφορούσε σε προϊόντα και υπηρεσίες της λιανικής τραπεζικής.
Το Idea Box ήταν μια διαδραστική διαδικασία, στην οποία ψήφισαν περισσότεροι από 1.200 εργαζόμενοι, ενώ υψηλόβαθμα στελέχη έκαναν coaching και έγιναν μέντορες προκειμένου να προσδιοριστεί το κόστος και το όφελος κάθε πρότασης και να γίνει αυτή υλοποιήσιμη.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο επικεφαλής του Transformation & Business Strategy της Τράπεζας Πειραιώς, κ. Γιώργος Καραμουσαλής, οι συμμετέχοντες στο Idea Box απέδειξαν τη δημιουργικότητά τους και σκέφτηκαν «έξω από το κουτί».
Για την επιλογή στη δεύτερη φάση, οι ιδέες τέθηκαν σε ανοικτή ψηφοφορία και παράλληλα, αξιολογήθηκαν από επιτροπή με κριτήρια, μεταξύ άλλων, το πώς εναρμονίζονται με τις στρατηγικές προτεραιότητες της Τράπεζας, το αναμενόμενο οικονομικό όφελος και η δυνατότητα υλοποίησής τους.
Στην τρίτη φάση, οι εργαζόμενοι που υπέβαλαν τις δέκα ιδέες με την υψηλότερη βαθμολογία είχαν την ευκαιρία μέσω coaching να εξελίξουν την πρότασή τους και να την παρουσιάσουν στο Transformation Committee της Τράπεζας και στη Διοίκηση.