H Τράπεζα Πειραιώς εμπλουτίζει συνεχώς τις πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που παρέχει μέσω της winbank, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για τη συνεχή αναβάθμιση των λειτουργικών της συστημάτων με στόχο την άνετη και ταχεία κάλυψη των αναγκών των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό, είναι η μοναδική Τράπεζα στην Ελλάδα που προσφέρει στους πελάτες της έναν ψηφιακό βοηθό (winbank virtual assistant) που μπορεί να απαντά αυτοματοποιημένα σε απορίες σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών καναλιών και τις συναλλαγές που μπορεί να πραγματοποιήσει ένας πελάτης σε αυτά.
Ο virtual assistant ενσωματώθηκε στη winbank για να σε διευκολύνει, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να αξιοποιήσεις στην καθημερινότητά σου σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις που σου επιτρέπουν να κάνεις ακόμα καλύτερη την τραπεζική σου εμπειρία!
Τώρα μπορείς να έχεις άμεση απάντηση σε θέματα που δεν γνωρίζεις σχετικά με τη winbank, χρησιμοποιώντας τον winbank virtual assistant τόσο στο winbank web banking όσο και στο winbank mobile app.
O virtual assistant της winbank, εκτός από το να απαντά σε βασικές ερωτήσεις μπορεί να σε βοηθήσει να πλοηγηθείς, εύκολα και γρήγορα, σε οποιαδήποτε συναλλαγή.
Για παράδειγμα αν ρωτήσεις «πώς μπορώ να κάνω πληρωμή ΔΕΗ;», ο virtual assistant θα σου δώσει το link της συγκεκριμένης συναλλαγής, ώστε με ένα απλό click να οδηγηθείς απευθείας στη σελίδα που θέλεις και να ολοκληρώσεις άμεσα την πληρωμή σου.
Μπορεί επίσης να εμφανίσει τα κοντινά ATMs και Καταστήματα και σου επιτρέπει να υποβάλεις μια νέα πρόταση ή παράπονο. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο και σε όλους τους χρήστες της winbank.
Μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Virtual Assistant μέσω winbank mobile app με τα παρακάτω βήματα:
- Στην αρχική οθόνη επίλεξε το εικονίδιο του chat.
- Πάτησε το «Ερωτηματικό» για γενικές πληροφορίες.
- Αν θέλεις πάτησε παραδείγματα ερωτήσεων ή καταχώρησε την ερώτηση που επιθυμείς.
Ανακάλυψε τη σύγχρονη τραπεζική εμπειρία από την Τράπεζα Πειραιώς.
Κάνουμε μαζί, ένα βήμα στο αύριο.