Οι δράσεις μας

BITE Awards 2020: Πολλαπλές διακρίσεις για την Τράπεζα Πειραιώς


21 Οκτωβρίου 2020 | 3'

Πολλαπλές διακρίσεις στα BITE Awards 2020 για την Τράπεζα Πειραιώς

Για ακόμη μία χρονιά, η τεχνολογική πρωτοπορία της Τράπεζας Πειραιώς επιβεβαιώθηκε μέσω μιας σειράς διακρίσεων τις οποίες έλαβε στο πλαίσιο των Impact Business IT Excellence (BITE) Awards 2020.

Οι συγκεκριμένες βραβεύσεις αναδεικνύουν κι επιβραβεύουν τις πλέον επιτυχημένες και καινοτόμες πρακτικές και στρατηγικές αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών, καθώς επίσης και δραστηριότητες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.


Βραβείο κορυφαίας επίδοσης GOLD απονεμήθηκε στην Τράπεζα για την ανάπτυξη της εφαρμογής ΒΜΜplus που αφορά τη διαχείριση της «εικόνας» των καταστημάτων της και την αποτελεσματική προβολή των προϊόντων της στα καταστήματα, στην κατηγορία CRM και Digital Marketing.

Η εφαρμογή εμπεριέχει μια ευφυή μηχανή εκτέλεσης σεναρίων για τη διαχείριση των προωθητικών υλικών, στα σημεία διανομής H καινοτομία της βασίζεται στη σύγκριση των «χαρακτηριστικών» των συναλλασσόμενων πελατών του κάθε καταστήματος με τα «χαρακτηριστικά» του κάθε προϊόντος και «προτείνει» τη μοναδική εικόνα προβολής των προϊόντων που αντιστοιχεί σε κάθε κατάστημα χωριστά.


Δύο βραβεία άριστης επίδοσης (SILVER) απονεμήθηκαν στην Τράπεζα:

Το ένα, Check In Class Notes, για την παροχή ενός χρηστικού εργαλείου αλληλεπίδρασης σε φοιτητές για ανταλλαγή των δικών τους σημειώσεων των μαθημάτων μέσω mobile app (Check In Class app) στην κατηγορία Εκπαίδευση.

Με τη λειτουργικότητα αυτή διευκολύνεται η εκπαιδευτική καθημερινότητα των φοιτητών. Οι φοιτητές ανταλλάσσουν σημειώσεις των μαθημάτων τους με τους συμφοιτητές τους, μαζεύουν Note-Points, συμμετέχουν σε κληρώσεις δώρων, μετατρέπουν τα Note-Points σε yellows, το Πρόγραμμα πιστότητας της Τράπεζας Πειραιώς.


Το δεύτερο, Artificial Intelligence System for ATM Cash Management – ATM predictions, για την ακριβή πρόβλεψη της ζήτησης σε ρευστότητα, την αυτοματοποίηση στη διαδικασία τροφοδότησης των ΑΤΜ και την μείωση της μη ζητούμενης – αναξιοποίητης ρευστότητας στα ΑΤΜ της ,στην κατηγορία ψηφιακός μετασχηματισμός.

Η Τράπεζα Πειραιώς αντιμετώπισε αυτό το ζήτημα χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence) με χρήση Νευρωνικών Δικτύων (Neural Networks).


Όλες οι διακρίσεις επιβεβαιώνουν με σαφήνεια την προσήλωση της Τράπεζας Πειραιώς στην στρατηγική κατεύθυνση της διαρκούς παροχής καινοτόμων υπηρεσιών προς τους πελάτες της, εκμεταλλευόμενη τη συνεχώς εμπλουτιζόμενη τεχνολογική της υπεροχή.