Aνακοινώσεις για COVID-19

Χρήσιμες πληροφορίες για τους τρόπους εξυπηρέτησης των ασφαλιστηρίων περιουσίας και άλλων γενικών ασφαλίσεων από την ERGO Ασφαλιστική, την περίοδο της πανδημίας

ergo

22 Μαΐου 2020 | 5'

Διαβάστε εδώ χρήσιμες πληροφορίες για τις αγροτικές ασφάλειες και τις γενικές ασφάλειες από την ERGO Ασφαλιστική την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε ερωτήματα που ενδεχομένως έχετε για τα ασφαλιστήρια περιουσίας και άλλων γενικών ασφαλίσεων, που διατηρείτε στην ERGO Ασφαλιστική, μέσω της Τράπεζας Πειραιώς, εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού.

  1. Πώς μπορώ να πληρώσω το ασφαλιστήριό μου;

    Η εξόφληση των ασφαλιστηρίων πραγματοποιείται ομαλά από τα ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής της Τράπεζας Πειραιώς. Σε περίπτωση που έχετε ενεργοποιημένη πάγια εντολή πληρωμής ασφαλίστρων για το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας, θα χρειαστεί να φροντίσετε να υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στον λογαριασμό σας.

  2. Πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριό μου;

    Για την παραλαβή του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στα σημεία εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς είτε να το παραλάβετε ηλεκτρονικά στο e-mail σας. Για να το παραλάβετε στο e-mail σας, στείλτε το αίτημά σας στο frontidapelati@ergohellas.gr.

    Σε κάθε περίπτωση, η εξόφληση του ασφαλιστηρίου σας αποτελεί ταυτόχρονα και εγγύηση έναρξης της ασφαλιστικής σας κάλυψης, σύμφωνα με τους όρους του, και ανεξάρτητα από την κατοχή ή όχι του εντύπου του ασφαλιστηρίου.


Ερωτήσεις για την ασφάλιση περιουσίας

  • Το ασφαλιστήριο καλύπτει ζημιά διακοπής λειτουργίας της επιχείρησης συνεπεία των απαγορευτικών μέτρων λειτουργίας;

    Όχι, δεν καλύπτεται καθότι η κάλυψη απώλειας κερδών προϋποθέτει ασφαλιζόμενη υλική ζημιά στα ασφαλιζόμενα αντικείμενα ως βασική προϋπόθεση ενεργοποίησης της κάλυψης απώλειας κερδών.

  • Αν έχει συμβεί υλική ζημιά, η οποία ενεργοποιεί την κάλυψη απώλειας κερδών πριν την απαγόρευση και λόγω αυτής η αποκατάσταση της διαρκέσει περισσότερο του προβλεπόμενου διαστήματος, η εν λόγω επιμήκυνση καλύπτεται;

    Όχι, η κάλυψη αναφέρεται στο πραγματικό διάστημα αποκατάστασης της υλικής ζημιάς και επαναφοράς της επιχείρησης σε κατάσταση λειτουργίας. Η όποια επιμήκυνση του για λόγους αδυναμίας αποκατάστασης της ζημιάς ή κρατικών απαγορεύσεων δεν καλύπτεται.

  • Οι επιχειρήσεις οι οποίες διακόπτουν προσωρινά τη λειτουργία τους βάσει κρατικής απαγόρευσης πρέπει να ενημερώσουν ειδικώς την ERGO Ασφαλιστική;  

    Όχι, καθότι η ERGO Ασφαλιστική γνωρίζει τις επιχειρήσεις οι οποίες περιλαμβάνονται στην απαγόρευση.

  • Αν μια επιχείρηση, η οποία δεν περιλαμβάνεται στην απαγόρευση, σταματήσει τη δραστηριότητα της, είτε εθελοντικά, είτε γιατί της υπεβλήθη απαγόρευση, λόγω π.χ. εμφάνισης κρούσματος, πρέπει να ενημερώσει την ERGO Ασφαλιστική;  

    Ναι, καθότι η διακοπή της λειτουργίας δεν τελεί σε γνώση της ERGO Ασφαλιστική.

  • Αν μια επιχείρηση σταματήσει τη δραστηριότητά της βάσει των παραπάνω περιπτώσεων 5 και 6, τι γίνεται με το ασφαλιστήριο; Παραμένει σε ισχύ;   

    Από τη στιγμή που η ERGO Ασφαλιστική δεν καταγγέλλει την ασφαλιστική σύμβαση ή δεν προτείνει τροποποίησή της, το ασφαλιστήριο ισχύει κανονικά με τους όρους τους οποίους ίσχυε προ αναστολής λειτουργίας.

  • Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο εξαιρεί στους γενικούς όρους τη διαταγή Δημόσιας Αρχής; Περιλαμβάνει η εν λόγω εξαίρεση την αναστολή λειτουργίας;   

    Όχι  στο πλαίσιο που αυτή δεν δημιουργεί άμεσα  τη ζημιά. Αν η διαταγή της Αρχής επιμηκύνει τη ζημιά, η όποια επιμήκυνσή της εξαιρείται.

  • Τί γίνεται με τα μέτρα προστασίας;    

    Τα μέτρα προστασίας, τα οποία έχουν συμφωνηθεί, θα πρέπει να ισχύουν κανονικά και κατά τη διάρκεια της αναστολής λειτουργίας. Ενδέχεται η ERGO Ασφαλιστική να ζητήσει και πρόσθετα μέτρα, αλλά αν τέτοια μέτρα δεν ζητηθούν ειδικώς, τότε η κάλυψη παραμένει σε ισχύ, με μόνη υποχρέωση – προϋπόθεση, τη λειτουργία των συμφωνηθέντων μέτρων προστασίας.


Ερώτηση για τις ταξιδιωτικές ασφαλίσεις

  • Yπάρχουν περιορισμοί από τον ιό είτε σε επίπεδο κάλυψης είτε σε επίπεδο  χώρας προορισμού; 

    Όχι, δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός. Η παρεχόμενη κάλυψη ισχύει κανονικά σε όποιες περιοχές επιτρέπονται τα ταξίδια.


Ερωτήσεις για τις αγροτικές ασφαλίσεις

  • Αν υπάρξει κρούσμα του ιού σε κτηνοτροφική, πτηνοτροφική ή ιχθυοκαλλιεργητική μονάδα και απαγορευτεί η πρόσβαση του προσωπικού της σε αυτή, καλύπτεται η περίπτωση θανάτου του εκτρεφόμενου πληθυσμού της λόγω μη ασκήσεως των προβλεπόμενων; Π.χ. λόγω μη ταΐσματος του πληθυσμού;  

    Όχι, δεν καλύπτεται. Αν ο πληθυσμός πεθάνει λόγω ασιτίας αυτό δεν θα καλυφθεί από το ασφαλιστήριο. Βεβαίως, το κράτος προστατεύει τη διατροφική αλυσίδα και την επάρκεια τροφίμων στην Αγορά, οπότε τέτοια απαγόρευση, η οποία θα οδηγήσει στη διακοπή του ταΐσματος του εκτρεφόμενου πληθυσμού, δεν είναι πιθανή.

  • Αν ο ιός προσβάλει τον εκτρεφόμενο πληθυσμό και προκύψει Διαταγή Αρχής (ηθελημένη θανάτωση) για την αποφυγή μετάδοσης καλύπτεται από το ασφαλιστήριο;  

    Όχι, το ασφαλιστήριο δεν καλύπτει την ηθελημένη θανάτωση, ακόμη και αν γίνεται κατόπιν εντολής αρμοδίου οργάνου η Αρχής.


Ερώτηση για την ασφάλιση πληρωμάτων

  • Εξαιρείται η προσβολή  μέλους του πληρώματος σκάφους από τον ιό;

    Όχι, δεν υπάρχει τέτοια εξαίρεση. Το ασφαλιστήριο ενεργοποιείται και σε αυτή την περίπτωση.


Ερώτηση για την ασφάλιση προσωπικού ατυχήματος

  • Yπάρχει κάποια εξαίρεση σχετιζόμενη με τον ιό; 

    Όχι, δεν υπάρχει τέτοια εξαίρεση, οι καλύψεις του ασφαλιστηρίου σας ισχύουν κανονικά.


Ερώτηση για την ασφάλιση μεταφορών

  • Αν υπάρχει καθυστέρηση στην παράδοση μεταφερόμενου εμπορεύματος λόγω επιβολής περιορισμών στις μεταφορές αγαθών λόγω του ιού και το εμπόρευμα δεν παραδοθεί έγκαιρα ή αλλοιωθεί λόγω της περιόδου καραντίνας του μεταφορικού μέσου, η σχετική ζημιά καλύπτεται;  

    Όχι, δεν καλύπτεται η καθυστέρηση παράδοσης εμπορεύματος από οποιαδήποτε αιτία καθώς και η εξ αυτής ποιοτική αλλοίωσή του.


Ερωτήσεις για τις ασφαλίσεις των οποίων τα ασφάλιστρα υπολογίζονται βάσει τζίρου (απώλειας κερδών περιουσίας, block policies μεταφορών, ευθύνης προϊόντων κλπ).

  • Αν τα ασφαλιστήρια συντάχθηκαν βάσει προϋπολογιζόμενου τζίρου προ εμφάνισης του ιού, συνακολούθως τα ασφάλιστρα, και βάσει των απαγορεύσεων αλλά και της μείωσης της δραστηριότητας ο τζίρος μειώνεται σημαντικά, θα πληρωθούν ασφάλιστρα επί τζίρου ο οποίος δεν επαληθεύεται;

    Όχι, το ασφαλιστήριο μπορεί να τροποποιηθεί μετά από σχετική αίτηση του ασφαλιζόμενου και να αλλάξει ο προϋπολογιζόμενος τζίρος και συνακολούθως και τα ασφάλιστρα.

  • Αν τα ασφαλιστήρια συντάχθηκαν βάσει προϋπολογιζόμενου τζίρου προ εμφάνισης του ιού, συνακολούθως και τα ασφάλιστρα, και λόγω των εξελίξεων του ιού ο τζίρος αυξάνεται τι ισχύει;

    Αν βάσει των ανωτέρω η επιχείρηση έχει αύξηση του τζίρου της, πέραν του αρχικώς προβλεφθέντος προ ιού (π.χ. super markets), θα πρέπει να γίνει αναπροσαρμογή της πρόβλεψης και να καταβληθούν τα πρόσθετα ασφάλιστρα.


Γενικές Ερωτήσεις για ασφαλιστήρια Γενικών Ασφαλίσεων

  • Πώς καταβάλλονται οι αποζημιώσεις;

    Για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων αποζημίωσης, η εταιρεία μας καταβάλλει ήδη αποζημιώσεις όλων των κλάδων γενικών ασφαλίσεων, μέχρι και του ποσού των 6.500,00 €, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό των δικαιούχων, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης αυτών στα Καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς ή στα γραφεία της ERGO Ασφαλιστική, με την ακόλουθη διαδικασία:

    Ο δικαιούχος αποζημίωσης πρέπει να αποστείλει στον αρμόδιο διακανονιστή με e-mail ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο:
    • Α) τα τιμολόγια ή τα κατά περίπτωση συμφωνηθέντα δικαιολογητικά αποζημίωσης, 
    • Β) επίσημο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ο αριθμός του τραπεζικού λογαριασμού του δικαιούχου (π.χ. φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου καταθέσεων ή εκτύπωση από τα πληροφοριακά στοιχεία λογαριασμού από το e-banking) και
    • Γ) το e-mail, το κινητό τηλέφωνο και φωτοτυπία της ταυτότητας του δικαιούχου.

    Στη συνέχεια, ο δικαιούχος θα παραλάβει με e-mail την εξοφλητική απόδειξη, η οποία αφού υπογραφεί από τον δικαιούχο (και ολογράφως) σε όλες τις σελίδες της, πρέπει να αποσταλεί προς τον αρμόδιο διακανονιστή σκαναρισμένο ή σε φωτογραφία με e-mail \ ή το πρωτότυπο ταχυδρομικώς και η καταβολή της αποζημίωσης θα ολοκληρωθεί με την κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου.
  • Η διαδικασία αυτή εφαρμόζεται και στις αποζημιώσεις ποσού άνω των 6.500 €, υπό την προϋπόθεση παραλαβής των δικαιολογητικών αποζημίωσης και της εξοφλητικής απόδειξης σε πρωτότυπη μορφή. 

  • Μπορώ να στείλω ηλεκτρονικά τα δικαιολογητικά/έγγραφα που μου έχετε ζητήσει;

    Για την αμεσότερη εξυπηρέτηση της υπόθεσής σας, η αποστολή δικαιολογητικών πρέπει να πραγματοποιείται ηλεκτρονικά μέσω e-mail στον αρμόδιο διακανονιστή της ζημίας ή εναλλακτικά στο κεντρικό e-mail της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων της ERGO: At.zhmion@ergohellas.gr
    Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να απευθυνθείτε στο αρμόδιο τμήμα της ERGO, στο τηλέφωνο: 210 370 5425.

  • Τι πρέπει να κάνω με τα πρωτότυπα δικαιολογητικά; Πρέπει να τα στείλω στην εταιρεία;

    Η αποστολή των πρωτότυπων δικαιολογητικών είναι απαραίτητη μόνο στις περιπτώσεις των αποζημιώσεων άνω των 6.500,00 € ή στις περιπτώσεις που έχει γίνει σχετική συνεννόηση με τον εκάστοτε διακανονιστή.
    Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να απευθυνθείτε στο αρμόδιο τμήμα της ERGO, στο τηλέφωνο: 210 370 5425.

Διαβάστε επίσης: Χρήσιμες πληροφορίες για τους τρόπους εξυπηρέτησης των ασφαλιστηρίων οχημάτων, ζωής και υγείας από την ERGO Ασφαλιστική την περίοδο της πανδημίας.

Με αίσθημα ευθύνης, η ERGO Ασφαλιστική από τις 17 Μαρτίου και μέχρι νεότερης ενημέρωσης, δεν δέχεται το κοινό στα κεντρικά γραφεία της, για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Μπορείτε να επικοινωνείτε με την ERGO Ασφαλιστική τηλεφωνικά με το τμήμα Φροντίδας Πελάτη στο 210 370 5325 από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 08:30 έως 20:00 και το Σάββατο από 09:00 έως 13:00, ή να αποστείλετε email στο frontidapelati@ergohellas.gr.


Στη διάθεσή σας παραμένει πάντα το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς και τα σημεία εξυπηρέτησης, όπου ακολουθούνται τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

A Story About