e-banking

Προστατευόμαστε από διαδικτυακές απάτες


5 Απριλίου 2020 | 5'

Τον τελευταίο καιρό, χρησιμοποιούμε με μεγαλύτερη συχνότητα τα ηλεκτρονικά κανάλια τόσο για την εξυπηρέτηση των αναγκών μας όσο και για την επικοινωνία μας με την οικογένεια και τους φίλους μας. Επομένως είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε, ποιοι είναι και πώς να προστατευτούμε από διαδικτυακούς τρόπους παραπλάνησης.

Διαφημίσεις σε Internet και social media για αγορές προϊόντων υψηλής ζήτησης (μάσκες, απολυμαντικά χεριών, γάντια, σκευάσματα που «γιατρεύουν» τον COVID-19) και διάφορες δελεαστικές αγγελίες εργασίας/διαφημίσεις

Πώς να προστατευτούμε:

  • Ελέγχουμε εάν η διεύθυνση της ιστοσελίδας που πληκτρολογούμε τα στοιχεία μας είναι https: που συνήθως παραπέμπει σε ασφαλές   περιβάλλον.
  • Δίνουμε αυξημένη προσοχή σε σελίδες που υπόσχονται προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Είναι πολύ πιθανό
    να πρόκειται για προσπάθεια εξαπάτησης.

Αποστολή e-mail ή/και SMS που εμφανίζει σαν υποτιθέμενο αποστολέα την Τράπεζα Πειραιώς

Πώς μπορούμε να προστατευτούμε:

  • Ελέγχουμε προσεκτικά το e-mail ή το SMS και συγκρίνουμε τη διεύθυνση του αποστολέα με προηγούμενα πραγματικά μηνύματα, που έχουμε
    δεχτεί από την Τράπεζα που συνεργαζόμαστε.
  • Δεν επισκεπτόμαστε σελίδες που ζητούν προσωπικά δεδομένα μέσω links σε e-mail.
  • Διαγράφουμε «ύποπτα» μηνύματα τα οποία είτε μας προτρέπουν να δώσουμε προσωπικά στοιχεία, είτε περιέχουν συνδέσμους (links)
    ή συνημμένα αρχεία (attachments).
  • Έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι η Τράπεζα Πειραιώς δεν θα ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο (τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail/SMS) στοιχεία
    λογαριασμών,στοιχεία καρτών, κωδικούς πρόσβασης.